U bent hier
Veel gestelde vragen
Kijk hier, of je vraag er al tussen staat. Wil je ons een andere vraag stellen? Klik dan hier en vul het contactformulier in en je krijgt zo snel mogelijk antwoord.
Abonnementen
- Wat zit er in een abonnement?
- Hoe schaf ik een abonnement aan?
- Hoe beëindig ik mijn abonnement?
- Waarom heb ik automatisch een nieuwe rekening ontvangen?
- Wat houdt Automatische Verlenging in?
- Welke algemene voorwaarden zijn van toepassing op mijn account?
- Hoe betaal ik mijn abonnement?
Toegang/verwijderen account
- Wat doe ik als ik mijn gebruikersnaam of wachtwoord vergeten ben?
- Hoe verwijder ik mijn e-mailadres van de mailinglijst?
- Mag ik mijn gebruikersnaam/wachtwoord delen met vrienden/collega's?
- Hoe kan ik mijn account overdragen aan een collega binnen het bedrijf? (bijvoorbeeld omdat je het bedrijf gaat verlaten)
- Hoe kan ik mijn account in zijn geheel verwijderen?
- Wat doe ik als mijn eenmalige inloglink is verlopen?
- Wat doe ik als mijn gegevens (adres, telefoon, e-mailadres etc.) zijn gewijzigd?
Over MijnBedrijfsanalist
Website Navigatie
Hoe schaf ik een abonnement aan?
Waarom heb ik automatisch een nieuwe rekening ontvangen?
Welke algemene voorwaarden zijn van toepassing op mijn account?
Hoe betaal ik mijn abonnement?
Toegang/verwijderen account
Wat doe ik als ik mijn gebruikersnaam of wachtwoord vergeten ben?
Hoe verwijder ik mijn e-mailadres van de mailinglijst?
- Log in en klik op de 'Mijn gegevens” link in de navigatiebalk van de website. Hier kun je je afmelden voor (e-mail) nieuwsbrieven. Onderaan elke nieuwsbrief staat ook een link waarmee je je kunt afmelden.
Mag ik mijn gebruikersnaam/wachtwoord delen met vrienden/collega's?
- Vul het contactformulier in, (klik op het hier voor het contactformulier), of stuur een bericht naar info@mijnbedrijfsanalist.nl en we maken het voor je in orde.
Hoe kan ik mijn account in zijn geheel verwijderen?
- Vul het contactformulier in, (klik hier voor het contactformulier), of stuur een bericht naar info@mijnbedrijfsanalist.nl en we maken het voor je in orde.
Wat doe ik als mijn eenmalige inloglink is verlopen?
Wat doe ik als mijn gegevens (adres, telefoon, e-mailadres etc.) zijn gewijzigd?
Over MijnBedrijfsanalist
Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?
Website Navigatie
Welke browsers zijn compatibel met deze website?
Moet mijn browser cookies kunnen accepteren?